اشتراک بهاییت و مسیحیت تبشیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 92
نویسنده : محمد

شباهت بهائیت و فرقه های تبشیری در عضوگیری از طریق کمک مالی

دو فرقه مسیحیت تبشیری و بهائیت در نوع فعالیت و عضوگیری مشابهت هایی فراوانی دارند که یکی از آن‌ها جذب از طریق کمک مالی است.

بهائیان با دادن پول هایی در قالب وام بی بهره فرد مورد نظر را در مرحله تردید اعتقادی قرار می دهند و پس از این مرحله که با کمک اقتصادی کوچک شروع می شود مراحل هدفمند بعدی ادامه می یابد.
این فرقه ضاله در مواردی که ضروری بداند حتی از پرداخت وام های کلان اقتصادی برای افراد موثر استقبال می کند و این بار اهداف شوم خود را در قالبی وسیع تر به طور مرتب پیگیر می شود.

فرقه های تبشیری نیز دقیقا همان راه را رفته اند و نگاهی به زندگی نامه افراد جداشده از این فرقه ها در شبکه های اجتماعی تأیید کننده این مطلب است که برخی از افراد گرفتار شده در دام مسیحیت صهیونیستی هم از مرحله کمک اقتصادی کوچکتر شروع کرده و سپس وارد مراحل بعدی عضویت کامل در فرقه های تبشیری شده اند.

 یکی از وجوه مشترک دو فرقه در این خصوص ظاهر خیرخواهانه‌ ای است که به کمک های مالی خود می‌بخشند. اما رویکرد فرصت طلبی که جزئی از فلسفه وجودی فرقه‌ها است نشان می‌دهد اهداف اصلی اقدامات خیرخواهانه فرقه‌ها در لایه های زیرین پنهان شده و هدف اصلی جذب عضو و گسترده کردن فرقه است.

گفتنی است، بهائیت و فرقه های تبشیری علاوه بر این، در روش های متعدد تبلیغی مشابهت های فراوانی دارند و مطالعه بیشتر در مورد این فرقه ها این تشابه ها واضح تر دیده می شود.





:: موضوعات مرتبط: مسیحیت , ,
:: برچسب‌ها: اسلام , مسیحیت , تمدن , قران ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تا ملکوت و آدرس tamalakoot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 12617
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com